Friday, October 06, 2006

Supriseeeeeeeeeeee!!!!

Cerita pasal Nasi goreng aku tu blum abis, citer kelmarin (cakap orang2 sebelah tengah and selatan, yang semalam adalah yesterday, and kelmarin=day b4 yesterday) or kelmarin dulu (bagi orang2 yang kat utara and maybe timur, yang kelmarin=yesterday and kermarin dulu=day b4 yesterday) Kira malam 4hb Sepuluh Dua ribu Enam.

Malam tu pas buka posa, aku solat magrib, then lepak2 tgk tv. Tak mandi pun laig, sbb kekenyangan yang moderate (cam API plak). So sambil lepak tu, aku buat la kerjatangan aku. Tup2 dengar bunyi orang ketuk pintu, aning ada kat luar, tapi lama sangat ketukan pintunyer tapi tak plak aning buka pintu, mmg aning jarang dibuka pintu if ada orang ketuk, sebab selalunyer orang yang ketuk rumah aku tu adalah Geng2 tabligh, yang datang ajak turun pegi surau kat bawah dengar ceramah.

Aku kat dalam bilik masa tu, dah lama sangat ketukan nyer tu, aku pun kluar la, dgn boxer je tapi aku ambik la towel, kunun nak kaver badan aku ler. Aning jengok2 keluar dari tingkap dapur, tapi tka de nampak saper pun, diap un pakai boxer je, pakaian rasmi rumah aku tu. So aku tanya ler.. "Siapa…Siapa…", tapi tka de la berjawab. Aku buka je pintu…tgk2, comel tercegat kat depan pintu aku.

Comel yang merajuk ngan aku minggu ni, dah terpacul kat depan pintu rumah aku. Drive dari Besut, ke KL for weekend. Waaaa….cam nak terjun bangunan je aku kehepian. Yelah, tak sangka lak comel sampai kat depan pintu. Tanpa apa2 pengetahuan kepada aku. TERUJA=excited aku. Thanks you comel. Aku just berharap agar dia kol aku, msg ke aper ke, so dah kira berdamai la tu..tapi ni..dah sampai ke depan aku sendiri, mmg damai yang
abadi la. Sib baik dengar orang solat terawih dari surau bawah, and aku pun pakai boxer je, if tak mau gak aku peluk2 cium comel kat situ. Sabar, bulan mulia kan nie..kawal nafsu.

Hmm dah baik, suka sangat aku…SUKA…teruja dan berbagai2 perasaan lagi…kira hepi ler tu. Sembang2 jab, kat pintu. Anng jerit dari dalam, masa aku buka pintu tu, dia kat dapur lagi, jengok gak la dia nak tgk saper yang datang. Aku masuk pakai baju n sluar, kluar pegi makan kat keramat. Tempat IKAN besar yang dem n perut makan dulu tu…Then antar dia pegi Shah Alam kat rumah liza. Dia lepak situ, semasa cuti2 sampai esok. Dia balik ke Besut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home