Wednesday, October 04, 2006

Telur Masak Kicap....

Semalam aku masak lauk, telur masak kicap…and goreng ikan kering (sepat n kembong) for sahur la, konon. Kerol masak nasi, tapi…sorang pun tak bangun. Satu kejadian yang aku dah agak, sebab aku dah dua tiga malam tak bangun pukul empat, so aku dah makan la dalam kul 11 tu nasi, lapar tu, mana taknyer, time buker, aku makan kue lopez n murtabak je. Beli pun skit la, takde la mebazir macam2 beli.

Aku tertidor kat depan, atas sofa, tv pun tak tutup2. Sedar2, dah pukul 6 suku gitu, terus bangun, subuh n tido balik kat katil aku. Aku terjaga pukul 7.30 pagi, alarm hpon aku bunyi, tadi tak de lak dengar bunyi masa ku l4.30 tadi, aku dah setkan jugak. Tpi dekat2 kul 8 baru bangun betul2, utk pergi kerja (yang tak de keja pun sangat)

Ish, cian masakan aku tu, tak de orang makan, nasi pun tak terusik pun. Takper, nasi tu buleh di goreng kan petang kan, telur masak kicap tu, aku rasa ok lagi.

Kang petang beli sayur skit utk goreng nasi dan satu slice tenggiri jeruk, kira buleh buat nasi goreng ikan masin ler…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home