Monday, September 04, 2006

Rumah Kak CT di Kg BAru terbakar.


Ari ahad, 3-9-2006, aku tgh tgk2 tv kot, tup2 dengar siren bomba, so aku tgk ler kat luar, n nampak ler asa p dari kejauhan, wa, ni cam dekat umah kak ct ni aku kata, so aku kol ler dia, hahahaha dia otw blaik, mmg ler rumah dia yang terbakar, so aku pun ajak ler si deb yang tido umah aku malam tadi, pegi ke tempat kejadian.

Ada la kak ct kat situ, tapi masa aku sampi tu, kebakaran dah terkawal oleh pihak bomba. Tgk2 ke la yang buleh aku buat, nak tulung aper lagi. Hmm abis rumah nyer, ada tiga rumah kat situ, kira cam rumah teres tiga pintu la. Cian dorang, ada kaka yang rumah sebelah tu, birthday dia aritu. Nak selebret la malam tu, tup2 rumah terbakar lak. MAsuk dalam berita TV3 semalam. TAkde lak muka aku kuar tv, ish..tapi kluar kat blog ni pun ok gak. (GAmbar sebelah=aku sedang tulung tgk kebakaran).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home