Monday, September 04, 2006

deb dah tunang...

debong dah tunang...dah kena ikat sebelah kaki dah tu...sakaratulmaut (nick name yang manja tu) hmm pada 2hb 9 2006 aritu maka termateri lah dua hati pasangan deb n akma. PErgh, nama manja tul la tunang dia. ( cam nama pelajar af3 dulu)

ari jumaatari tu aku pegi la ke taiping, pegi cepat skit dari family deb yang lain, sebab mamat ni nak pegi dating2 dulu, sib baik dia belanja bilik hotel, so aku leh lepak kat hotel tu je..
pukul 11 pagi tolak dari kl, aku ,deb and adik dia sorang. dalam kul 3 ke 4 ke dah sampi ke taiping. Aku tka de la penah pegi ke taiping nie, lalu je ada ler tu pun ikut hiway, nampak je nama taiping tu.

duduk kat hotel lagenda...depan sekolah rendah king edward ( klu tak salah aku lah, ni skolah kawan aku,budak taiping yang sekarang jadi manager kat maybank.) so sementara si deb ni pegi dating ngan tunang dia, aku apa lagi ambik kesempatan tido dengan penuh ke"syok"kan ler... tido kat bilik ada aircon..perghhh sedap je tido.

Esok nye, dalam kul 12 tu, pegi le kerumah akma ni, nak bertunang ler kata kan. aku ambik ler gambar pakai camera si deb tu. tak best sangat la camera dia, tak clear. Jadi lah tunangnan orang dah si debong nie, berapa ridu tak tau ler hantaran nyer, dengar citer cam 10k serba berdiri. MAti ler kalau betul gitu. Serba berdiri tu dah la nak kena beli barang kemas kat semua tempat yang biasa orang pakai n sepersalinan baju (baju yang mahal la, takkan la nak beli yang murah2). Tapi dengar2 balik, belanja2 tu akan dibincang kemudian.

Petang tu, kita orang pun blaik la dari taiping tu, dalma kul 6 gitu kot, bertolak dari taiping ke kl. tiba kl dalam kul 9 lebih dekat2 pukul 10 la..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home