Wednesday, May 24, 2006

si ketot...

17hb mei dua ribu enam, aku temankan si ketot tu pegi interview…dekat lab aper ntah..berdekatan la ngan opis housemate aku yang nak kawin 27hb nie…so pegi le teman si minah ketot nie…aku meet up dia kat stesen star bandaraya near sogo tu..sebab dia dari shah alam, naik komuter…dai tido rumah kawan dia kat sana. Datang hari semalam lagi, siap dating2 lagi…nak kena betul adik ketot aku sorang tu..
so aku jumpa ler dia..dengan ayunyer berbaju kurung kaler aper ntah aku tak berapa nak ingat…dengan high heel nyer..gedik2 jalan…dari stesen titiwangsa tu, pegi ke tempat dia nak interview tu…
lebih kurang time dia interview tu, kul dua belas..suku gitu, sampai ler kami kat situ, isi borang serba sikit, dengan bantuan aku nie la lebih kurang skit, then tunggu skit la orang tu panggil dia masuk..tempat inteview tu buleh plak nampak tu, ada la dua orang yang di interview sebelum ketot ni masuk, punya la gabra minah nie, first timing punyer interview…gabara ler…and sebab dia takut la, kang kena interview dalam bahasa omputih, gabraaaaaaaa gila adik ketot aku nie..aku pun suh la dia bertenang, ambik pamplet pasal komepni tu yang ada kat depan tu, suh dai baca…tapi gedik gak..risau…takut mati je…mati kerisauan.
Tapi lepas masuk tu..ok je..sekejap je interview nyer…(selalunyer..klu interview tu sekejap…maknanyer..tak de harapan ler…hahahahahah) dah keluar tu…senyum lak..hilang gabra kot dah…hahah thanks to me sebab aku suh dia baca pamplet tu..ada la orang tu tanya pasal benda2 yang dia baca tu skit sebanyak…hmhm berguna jugak aku hahahahhaha
Lepas tu aku pegi jumpa kawan aku tu kejab…jumpa dia….kenal kan aku kat adik aku tu…marah dia…(sebab dia ingat minah tu adik aku betulll) hahahahah tapi aku play along je..kata tu adik aku..
Lepas tu, balik la…naik lrt…minah ni nak balik kampung terus…so naik tren pegi pudu (plaza rakyat), beli tiket kat konter kat stesen tu..tiket bas ler…bas tranasional..pastu pegi makan..kat hotel rasmi perut..actually dekat ngan hotel…hahahah kedai yang aku selalu makan if perut and dem turun ke kl..makan ler kat situ..sembang2 skit…
Pukul dua setengah lebih kurang…aku antar dia pegi pudu…bas dia pukul tiga…aku teman dia kejab…lima minit pastu aku belah la…hahahah balik opis…
Sekian..
terimakasih kepada aku..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home