Thursday, May 11, 2006

.....and dentist for all.....

HAri ni...aku pegi keja cam biasa...kul 8 dari rumah...gerka pegi stesen lrt....and naik lrt yg sesak...(dengan org2 bodoh yang tak reti nak sumbatkan diri kat dalam...) hmmm...ari ni aku ada kerja...aku kena pegi spital..aku kena pegi ambik sepupu comel...bawa dia pegi bank...

so aku buat kerja dulu...cam biasa...siap kerja..lebih kurang kul 12...aku gerak..pinjam kete rif...ex boss aku yang hensem tu..seperti biasa...aku ajak dino...sebab segan lak aku nak berdua ngan sepupu comel tu...so..elok lah bertiga...pegi ambik dia kat opis dia kat jln semarak tu...berdesup naik kete, sampai la jugak kat leisure mall tu..pegi le kat bank kat area tu...pegi sign2...tapi sleknyer ada document original dia tak bawa...alahai..leceh..aku kena pegi sekali lagi nampak nyer...bank tu...antar document tu..hmm tak pun aku suh si penjula tu je lah yang pegi..nanti aku story lah..ngan mamat tu...tapi tak pe.. benda tu buleh org lain bawak..tak pyah tuanpunya diri pun tak per..so tak le susah2kan org tu lagi...aku susahkan orang lain lak..

lepas sain..pegi makan kat area tu...makan le skit...dgn dino and minah tu...sakit gg aku...so aku makan pun tak best...mmg tak leh makan kot...so..nanti aku akan kurus cam si perut tu...hahahahhahaha baru ramai nak ngorat aku...

pastu aku antar le dia balik...silap jalan lak tu...( bukan salah jalan...silap...) terpilih jalan yang sesak...ish...tak pe la..janji sampai..sambil borak2....aku antar dino dulu..balik opis aku...then antar si sepupu kepada comel tu...balik opis dia..(kang kata sepupu comel..korang ingat sepupu tu yang comel...padahal...si comel tu yang comel...ntah le..comel ke idak..._

so antar je minah ni..aku terus je pegi spital...(klinik gg kat spital tu...) ala..compeni aku bayarkan...so pegi le spital mahal...biar dapat yang terbaik...dr marjinah...(she is a nice dr...) so sesiapa yang rasa sakit gg tu...pegi le jumpa dia...tapi biasa lah...dr tu pakai c200 kompressor..so dia kena caj mahal skit..for payment...and lagi satu..dr ni suka kan lukisan...(dia gantung..., gantung ke ape tak tau ler...kat syiling klinik dia... kira..klu ko duduk kat kusi eletrik dentis tu...ko leh tgk le...lukisan yang berharga 3k tu....) perghh..tapi from raffi ghani ler...hope tu be as sukses s mamat tu...

so..aku kat klinik tu..just nak buang jahitan..kira buang benang jahit gusi aku ler..ni minggu lepas nyer citer la...dr tukang cabut gg tu..minggu lepas ari yang sama dgn ari ni..(khamis) aku pegi cabut gg aku yang problem tu...( gg aku problem..and membuatkan pp aku bengkak...bengkak siut...sakit oooooo...nak tido pun payah...nak makan pun payah...nak buat aper pun payah ler....)

hmmmdah buang tu...dr consult ngan aku..tanya persal bengkak lagi...aku pun sembang ler lebih kurang ngan dia....citer tu skit citer ni skit pasal gg aku nie...then dia bagi ubat...anti biotik and pil tahan sakit...suh aku makan..and if in three days...klu tak kurang lagi bengkak aku yang dah surut nie... dia suh pegi jumpa dia lagi...ok lah..aku balik opis je lepas tu....terus aku siapkan kerja yang tertangguh tu.....(eh...esok cuti...)
aku ingat nak pegi ke pada kekasih aku esok...and pegi jejalan kuantan....ada kenduri umah kawan dia.....tapi tak pasati lagi ler... klu jadi..pegi le..nanti aku story.....


hahahahah tadi malam..aku mimpi baiiiikkkkk punya...mmg terasa kenikmatan dia.... tapi tergendala lak tu..tak klimak...hahahahhahahaha tapi ok gak..sebab tak payah ler aku mandi..yang lama skit...tu la padah..lama tak dapat... ish ish ish.....cian aku...tapi mimpi pun..mimpi lah......syok gak....hope ada mimpi lagi..mimpi malam jumaat...

din...besi....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home