Wednesday, May 10, 2006

hmmm...

Hari ni...aku pegi ambik lukisan yang aku antar for framing..tgh ari tadi..aku ajak ex boss aku tu...pegi naik keter dia... saja aku malas nak bawa kete dia...so aku cakap la tempat tu payah paking la apa la..so dia ikut sekali...kira paksa ler tu...lagi pun..aku malas..leceh tul..kat jln raja alang tu...sesak la skit..

aku antar lukisan ari sabtu ari tu..pegi ngan aning..budak rumah aku tu..antar dua keping..cari frame yg best...yang murah...last2..dapat gak ler..frame yang cantik..n murah...about 50 complete dgn cermin anti glare...(mahal siut cermin ni...normal 10 tapi yang ni..18)

so ambik..bawa balik opis aku..tunjuk kat kawan aku tu...yang nak beli..so..ok la.. dia kata ok..dia ambik dua dua..satu lukisan bunga raya kaler kuning.... satu lagi bunga tulip kot...segugusan...
hmm price: ????

tak tau le aku nak nilai...aku asked him to pay for framing je...and later on...bayar for the lukisan...(cari duit beb...klu dapat buat.....buat....)

tangan seni kot...aku buat gak kulit.nanti la aku stori...dapat gak le duit ngan jual kulit...aku buat henpon punyer bag tu...kira ada kat 10 org budak opis aku pakai...

hmmm lukisan...orang kata elok bagai lukisan....tapi kalau lukisan abstrak...indah macamana..ianya indah pada sesetengah mata....tidak pada semua...



berat.....
din besi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home