Tuesday, February 08, 2005

Selamat tahun baru cina to all...

jgn tyamseng sangat oiii tak baik, berdosa tau. So cuti yang lama, lima hari, apa nak buat tak tau. Nak pegi jenjalan with my kids kot. Tapi tu la tak tau lagi nak pegi mana. Ikut gerak hati je lah nanti, bawak pegi zoo ke aper ke. Best gak tu.

Semalam, aku kluar opis awal, sebab nak pegi betulkan jajaran tayar keter aku yg dibuat semalam (hari ahad) sbb lengchai tu buat tapi still ke kiri lagi bila lepas stereng, maybe sbb keter aku dah biul kot. Tapi lepas buat tu ok je. Now nak kena tukar Absober lak, am tak best sgt benda tu, bising lak bunyi2 time cornering. Takper, tu nanti. Pegi ngan mail, my opismate. Dia pegi Telekom duul then kul 5 baru gerak dari telekom, comel dah nunggu kat KFC, sib baik tak kena culik. Makan dulu seketul ayam then mail belanja burger kecik KFC tu, baaw balik.

Then malam, si debt yang dah lama tak kontek aku, cakap dia ada kat kg baru, so pegi le jumpa dia, dia tunjuk kan gf dia yang baru tu. Kira ok lah...buat dia, kecik adn comel gak ler, tapi tak leh lawan kecomelan comel la..kan...


DAn malam tadi aku bermimpi kan adik aku...dan aku ingat lagi, dia kata aku ego, sbb biarkan dia sorang2 kat ada satu majlis keramaian tu, dia bawa diri pegi jalan2 ke mana ntah. Then aku pegi cari...dan bila nampak dia, dai kata camtu kat aku, hmmm aku minta maaf ler... tapi tu semua mimpi, mainan tido kan....maybe satu petunjuk. Who knows...


besi
against alls..!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home