Tuesday, May 16, 2006

KL-Besut-Kuantan-Besut-KL(part one)

Satu journey…dalam masa tiga hari…hmmm aku…pagi jumaat tu ..pegi beli tiket nak ke K.Besut…nak pegi jumpa comel…and nak pegi ke kuantan…ada kenduri kawan si comel ni…nani namanyer…kat kuantan..area bukit setongkol…
So..aku pun bertolak la dgn bas paling laju dalam dunia…kl-Kuala Besut…punya la laju..sampai aku pun risau nak tido…mmg tak leh nak tido la dalam bas yang laju2 gitu..seriau…risau…ish…dah la jalan tu cam trek sepang…ish..aku rasa..kalah trek sepang…korner dia…mmg best la..kiri kanan..hampir u turn..selekoh merbahaya dihadapan..tapi drebar bas tu..suka ati je…laju gak…aku rasa bas mmg kena bawa laju la…nama pun bas ekpress…
Dalam kerisauan aku tu…sampai jugak aku ke kuala besut…awal…pukul 4.30 gitu…hmm dalam bas tu ada sorang minah..duduk depan sekali belakang drebar..punya la seksi…hahahahahha nampak tetek dia…best gak layan pepagi..tapi time aku turun je la buleh jeling..sbb aku kat blkg…yang bestnyer time nak turun kat kuala besut tu…dia still on her sit, tgh godek2 aper ntah kat bawah kusi…so..nampak ler blkg dia… thong dia…best gak tgk pepagi…dah ler pepagi benda lain pun Bangun jugak…hahahahah,,
Time bas berenti…rehat..aku turun la pegi kencing…kat satu tempat tu…apa nama tempat tu…merapoh kot..mmg tempat bas mutiara ni berenti…banyak gila bas ni..ada kat dua tiga puluh dalam satu malam..coming and going…from lembah kelang and to lembah kelang dari timur laut…time tu..aku lepak kat depan bas..so nampak ler awek ni…hahahaha dada yang bidang tu…dari jauh pun leh nampak…tak gitu..masa kat bawah tu..ada sorang mamat tu tegur aku…sembang2 ngan dia jab…muda lagi budaknyer..dai nak pegi kelantan…cari lubang katanya..nak berniaga burger…kawan dia suh turun klantan..suh dia pegi le..sambil2 melawat kengkawan agaknyer…dia ni dari kajang…buat bisnes kecik2..kedai jual santan…ok ler tu..masyukkkk gak tu..sembang la perihal kengkawan..perihal remaja…aku dengar je lah…dia nak citer…aku layan je…
Dah drebar bas aku sampai…so aku naik bas…salam lebih kurang….aku pun naik bas…jeling lagi kat dada minah tu…hahahahhaha dia n kawan dia nak pegi perhentian kot…mmg ramai org nak pegi perhentian ari tu..sebab cuti tiga hari…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home