Monday, December 13, 2004

tukang masak yang comel....

Hari ni aku pegi ambik comel dari opis dia...sbb akak housemate dia yg ada keter tu pegi seminar maner ntah...so...tgh ari aku pegi ambik dia....kan kekasih yg bertanggungjawab kan..aku ni...hahahahahaha (mesti comel marah ni..bila masa lak aku jadi kekasih dia...ari tu dia kata..tak de declare2 pun....ish...tu cam budak2 leh ler...ingat nak perang ke nak declare2...)
hmmm so aku nak declare dalam paper je...hahahahah

..dia ada bawa makanan yg budak opis dia kasi..ada jamuan aper ntah..tapi comel tak pegi sbb dai sorang2...malu...tapi ada lak mamat ni tulung ambik....bagi nasi n lauk...so dia bawak balik....masuk bekas yg aku bawak...hahhahaha (tu pun nak bagitau ke...)

and pegi lunch kat tasek....dia spt biasa..makan sikit je..jaga badan..yg slim tu...takut gemok...hmmm dan aku pun merasa skit ler..makanan yg dia bawak tu...biar dua2 kena...klu mamat opis dia tu..jampi2 ke aper ke...tapi tak de lak mimpi2 mamat tu...hahahahhah klu jumpa dlm mimpi..maunyer aku sepak terajang tulang belakang...(cewah ..belagak garang...jaga reputasi beb...)tapi in real..tak de la..aku kan seorg yg baik....

balik ikut jln puchung..sbb nak singgah pasar borong...tapi dah takde aper dah kat situ...so balik je ke area umah comel and makan. then cari ayam kat kedai..tapi org tu dah bawak ayam pegi pasar malam lak....hmmm so pegi lak pasar malam....org jual ayam tu baru le nak bukak meja....hmm tpai tunggu gak...beli...ayam sekor...and serai and daun aperntah lagi...utk comel masak esok...panas tu....cian comel...sembunyi disebalik bayang....aku antar comel balik and aku pun balik opis....(keter pinjam beb...keter aku tak buat aper lagi...mangkuk tul la pomen tu...)

so...abih citer ari senin...

jgn marah ek comel....gurau2 membawa berkat...

besi
unstable condition everyday..
except when i'm with you...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home