Sunday, December 12, 2004

shah alam anyone...???

hmmm...today...is sundayso today...i goona meet up with comel at mid valley....hmmm after she and her exhousemate sent their kapchai to shah alam...and take a train to midvalley....as planned..but something comes up...firstly they bring the bike to bengkel for a regular service but the pomen there....wanna change itu ini plak..so jadi lambat..tgh ari baru dorang gerak from their house towards shah alam...and other housemate...follow them by car...
so me pada mula nya just nak tunggu dorang kat midvalley but...comel tak tau lak jln pegi midvalley from shah alam...so ...me pegi shah alam dulu with tren...and they pick me up there...at the shah alam train station. hmmm waited for a quite long time before they arrive...hmm sesat gak cari stesen ketapi...so...naik ler keter from shah alam..to kl..jadi navigator ler aku...

so okalh jalan2 kat midvalley...hmm tak terserempak lak with my adik...hahah comel suh kol tapi aku tak mo ler...kan nak jalan with comel....hahahahso jln2 ler kat midvalley with comel and her housemate yg dua org tu...tapi tak sekali...aku jalan ngan comel je...perghhh dah cam kekok lak aku jenjalan with pompuan kat area tu...yelah selau kluar with comel pegi tgk wayang ke..makan2 ke...shopping ke..tapi ni jenjalan je...tapi takper...aku just takut comel boring je...tapi tgkdia ok je..muka je lain macam skit..sbb keletihan..tapi still comel...dia kata ler..

aku beli tali gitar yg baru...then aper ntah lagi...then makan roti...tka makan2 sbb comel ajak pegi makan nasi lemak kag baru tu...hmmm...ok ler.. so pas solat gerka ler ke kg baru....jem lak tu jalan..sesak skit..ntah naper...aku rasa pasal buat jalan kat area pekeliling tu ler...
so pas makan ...ingatkan nak antar housemate dia tu naik tren je...tapi dia tak tau ler plak...so aku antar le dorang smpi ke kl sentral...for kawan comel tu naik ketapi back to shah alam...then aku antar comel and sorang lagi kawan dia, tunjuk jalan ke hiway...utk balik umah comel..dorang drop aku kat stesen lrt yg berhampiran...

hmmm tu jelah...atas tren perut kol..dia kat ps butik..shopping bersama2 gerombolan dia kot...kata nak meet up tapi tak tentu lagi ler... so..tak kisah ler..aku balik umah je...debong pun ada kat rumah..tido umah akuler malam ni mamat tu...


well..penat gak ari ni..tunggu comel kat shah alam dekat lama gak ler..sbb dorang sesat dari umah ex osmet tu...cari stesen tak jumpa...ish...cian aku..sib baik tak jadi tunggu..tpai org kata..waiting for someone you like is like the time is nothing...ntah ler...tapi ok je tunggu2 kat situ..leh tgk2 org yg turun naik tren...hahahah ramai gak org...sbb cam awal lagi time tu..org nak pegi jalan2 k kl or subang...hmmm tapi berbaloi tunggu pun sbb daat tgk gak comel...

hmmm

besi..
trying to be one of the man...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home