Saturday, December 11, 2004

perut oh perut...

hmm started my day with waking up..(of course...) by a very romantic ring tone..(specially assign to comel...) then subuh...and ..hmmm guess wut...tido balik ler..

pastu anin (housemate aku) kejut n tinggal kunci n roadtax moto dia...sbb aku nak pinjam pegi tgk keter aku and umah comel..so..terus je bgn tgk katun...citer dragon ball z....hmm then mandi n kejut debt yg tido...cakap aku nak kluar...sbb tka de org dah kat rumah..aku ngan debt je..so mandi2 n siap aku kluar...naik moto to bandar tun razak...tgk keter aku yg terbengkalai kat bengkel kat situ..ceh...
rupanya tak buat aper pun...aku kol mamat yg pomen tu..dia kata keter aku ni nak kena tarik ke kg baru plak dah..ceh lapan kali...dia kata nak cepat buat..kena tarik pegi kg baru...so..tgk ler.. senin ni aku kol up tgk...

pegh then aku pegi umah comel...sbb comel masak utk aku ari ni..tapi awal sgt lagi, dia cam tak siap lagi...so aku singgah jumpa doktor munah jab dulu...fill gg geraham aku nie...perghh dah lubang teruk katanya....kena lima puluh....tpai ok ler...geraham dah ok...leh chew using it...klu tak..asyik amsuk food je celah2 gg tu..sakit tu...

so after meet dr tu..aku pegi le umah comel...masa with dr tu...comel call...hahahahah dr tegur..."romantik nyerrr lagu...." hahahahhahaa....hmm pegi umah comel...singgah beli susu n paper...kasi barang n ambik lauk pauk nyer...sembang2 jab...tgk2 comel yg comel...hahahaha then balik ....
smpi rumah makan ..with anin...sbb si kerol dah makan..
so makan ler...anin makan skit je... n lauk ada lebih...so aku simpan for dinner...
then dah tu...apa lagi...rehat2 jab...tgk anin n kerol tido..aku pun...amin...ikut serta...hahahahaha
bangun kul 5.15 anin gak kejut...mintak kunci moto n roadtax dia balik...dia nak pegi maner ntah...then aku bgn gak..main2 pc...then msg from my ex...mintak duit..hmmm....
aku ckaap malam kang aku pegi...transfer kat banks..sofea demam n faiz pun camgitu...cian dorang..lama tak jumpa aku...ish....ntah ler..tunggu keter...tunggu keter...

then ....malam tu aku kluar ler pegi bank....kat ampang park...then ingat nak jln2 kat tmn klcc, ambik gambar ke aper ke...kunun2 nyer...
pas transfer duit.. aku pegi tipon mak aku..citer2 skit..then tup2 perut call hp...dia kat klcc..tgh mkan with gerombolan dia...so..ok la..aku cakap aku pun otw nak ke klcc...so meet dia kat bawah je...

so tunggu ler perut kat area dome tu..then smpi le dia ngan macho n rambut yg ala2 anuar zain tu...tapi muka still cma gitu gak...nak kata hensem..tak sgt...nak kata tak hensem....tak jugak...muka menten gitu...hahahaha jgn marah ek brader...so..sembang2 ngan perut kat dome tu jab...then gerombolan dia dah nak balik...so aku pun tak mo le lelama...kejab je..
tapi gerombolan dia balik dulu..ke hotel nyer....so aku walked perut back to his aptment..(hahaha cma awek le plak...) hmmm sbb dia nak pegi beli nasi lemak ct garden for the gerombolan nyer...

dapat ler aku merasa naik keter baru brader...perghh...bawak dah ler macam iklan keter...hahahahahahahah gempak...so pegi beli nasi lemak then antar balik kepada gerombolan dia..then kluar minum ngan aku.....kat lotus...hmm....
lepak2 sembang2 smpi kul 12 lebih....smbl tgk awek2 yg kat situ....peghh mari2 gak...hahahaha layan mata....pastu aku paksa brader antar aku blk...
cian dia...ngantuk2 pun kena paksa...dengan rela dia antar..thanks dude...

per lagi..smpi rumah...siap2 tido ler....msg comel goodnight...dia tak tido g time tu....tgk movie...

hmmm so aku pun tgk le movie gak...then tido ler.. apa lagi...


besi
raise the infinity....!!
up the irons!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home