Saturday, December 04, 2004

Piala Malaysia...

hmm ari ni final piala mesia..between perlis and kedah...northern clash...
pegi tgk malam ni with my prend from kampung.. dorang journey to shah alam n lepak kat intekma resort.

so b4 he final, aku kluar ngna comel, pagi2, kul 10 30 smpi kat rumah dia.....perghh punya laa marah aku sbb aku lambat, lambat bangun. Janji ngna comel kul 10 kat rumah dia...tapi terlewat gak. tak per..smpi gak, tapi dia lum siap, then comel kasi aku bfast, thanks comel..nasi with sambal telur...with kicap...

then aku with comel kluar pegi tgk wayang..citer yg dia nak tgk...citer melayu yg (hmm,,,...)
tapi ok lah..ok lah citer nyer
fun to watch....walau pun tak best sgt...

pas tgk wayang..jenjalan skit....kat situ..kawan aku tu dah kol..tanya bila nak smpi...ke shah alam...dorang tak reti jalan dari sana ke bkt jalil....aku jadi tour guide ler lebih kurang nyer....
so aku ajak comel pegi sama...ok je katanya..dia leh ambik kawan dia kat sana gak..then bawak balik umah dia...ok je..memula tu ingat aku nak drive..tapi comel cakap dia leh drive dari shah alam ke umah dia...so aku naik keter with my prend ler..to stadium...and comel back to her house...
sampai awal kat stadium..perghh org penuh...kedah nyer org ramai ..
pusing2 kejap..beli baju selai...then masuk stadium..kul pat lebih dah masuk..giler...awal nyer..tu pun dah penuh org..

ambik gambar dua tiga keping petang tu..then lebih banyak lagi aku ambik....hahahaha (ada camera kan..buat aper tak guna) nanti aku try postkan kat link tu...

so..tgk ler bola malam tu..game yg tak best...goal pun tka best...bodoh nyer goal...tapi camner pun PERLIS tetap JUARA PIALA MALAYSIA for the 1st time ever since the cup is introduce 83 yrs ago...ok ler tu..hepi-hepi....!!!


so after balik dari tgk bola...aku follow budak2 tu tido kat hotel...(sbb pagi esok nak kluar lagi ngan comel...)

besi
PERLIS JUARA (walaupun gol yg tak best)



0 Comments:

Post a Comment

<< Home