Wednesday, November 24, 2004

ari ni ari selasa...

tak jugak..ari ni ari rabu, semalam ari selasa...ari comel tak de mood..ntah naper..cian dia...maybe sbb sakit tekak kot.. cian me gak. terus comel cam layan tak layan je. tapi tak per...understandable..dia sakit....and maybe baru masuk keja kot...setelah bercuti beraya yg meriah kat kt dia...cian dia..
at lease me try to comfort her...hmmmm tapi terserah dia la..(mak dia tak larang pun...)
so...aku pun cam tak baik ler mood semalam...tiru gak...(sehati sejiwa kan...hahahah)

ari ni org bengkel datang utk aku sign claim form..perghh best...sbb in progress gak aku nyer claim...dua tiga minggu lagi dapat ler wel aku dalam keadaan yg well...hmmmm...rindu nyer kat dia....(tak lama..tak setahun pun..........bak kata comel...)


hmmm...
(baru lepas comel kol me....sbb dia balik ari ni cepat sgt..kul 4...tak sempat aku nak babai..)


ok
besi
in the darkness of my eyes, lies a flame that burst onto ur heart....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home