Saturday, October 23, 2004

hari weeken...

hari sabtu...maner aku pegi ek ari ni..oooo...(bulat cam pp julie..) aku pegi bawak comel ke rawang..ada interview kat salah satu manafacturer rempah ratus yg terkenal...hmmm..
cute as she always be on that day....
so..perjalanan ke rawang tu dari her house...mmg jauh...hahahah dah smpi tgh jln...dai kata ...hmmm jauhnyerr....nak pegi keja camner...hahahahahaha
tapi aku suh dia pegi gak...supaya dia tak akan malas pegi interview...and experience the interview....
pegi gak lah....
smpi ke situ...(tpt tu..) dah cam tak nak pegi lak...tapi aku ikut dia masuk dalam gak...kena isi borang...(as usuall..klu pegi mintak keja..) so isi..then tak smpi seketika..ada minah tu panggil dia and ada sorang lagi candidet naik atas...aku tunggu bawah..baca paper...hmmmm(receptionist tak menarik lak tu...hahahahah klu tak ...ada jugak dapat tekel sorang.......tapi tak pe...lama betul comel naik atas..
aku ingatkan intervies lama giler....or dia dibawa ronda kilang...hahaha minta keja opis takkan lah ronda kilang lak kot...hmmmkat sejam lebih rasanya....aku cam nak tido je kat bawah tu...tapi tak per...kenot tido..sbb ada org lain sama situ...kena jaga kemachoan gak...
comel turun lepas dekat sejam....hmmm dia citer intvw nyer kejap je..tapi tunggu nyer lama...perghhh...suka comel sbb boss tu kan laki...hahahahaha mula ler mengatal ..klu nampak pompuan dahi licin...and kat situ lak laki je byk...perghhh apalagi..kera daapt bunga ler...budak2 opis situ.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home