Wednesday, October 20, 2004

masakkan nya sedap...

20/10 rb = tdo jek sbb x de org kjt soh msk2

malam ni aku pegi antar barang kat rumah faiz (dah nak pegi sana...dekat ngan kajang...adik manja aku nak sate kajang lak...so kena pegi beli kang, aku tanya comel dorg nak ke tak nak...sbb aku nak pegiumah comel kang utk ambik lauk, dia nak...)hmm so aku pegi antar barang dapur....then lepak situ kejap...

layanbudak2 tu...lama dorang tak jumpa aku kot...pastu time nak balik tu...faiz sibuk ajak pegi kedai...di nak beli yoyo katanya...tapi pegi kat kedai tu...dia nak beli pistol...kena beli dua...utk adik satu..tak leh beli satu..ngamuk adik kang...hmmm

aku blk..pegi kajang dulu utk beli sate....tipon comel...cakap aku otw..tapi ... :( dia tido...so tka masak ler...sambal telur nyer.....aku tanya dia nak sate ke tak nak...dia kata tak payah...so aku nak terus je kerumah adik aku...tak mo singgah umah comel...tapi...lepas beli sate tu...aku teringat yg aku nak bagi tepung pelita yg comel pesan and kotak kosong yg dia nak...so..aku kol dia blaik..cakap aku nak singgah hantar barang jugak...

singgah ler kejap...kasi barang....(aperntah..ikan kering kot...tpeung pelita...and kotak...) comel dgn pakaian cantik nyer lagi...hahaha tak mo citer...comel still comel....hmmmm
pas kasi barang tu..aku pun gerak ler pegi umah adik aku...

sampai je aku kol....dai kata dah lewat...tapi aku cam bekeras skit..sbb aku dah beli sate nyer...so..pegi antar...waaaa..byk..dai tak abih nyer makan sorang.. aku beil 20 cucuk je...tapi tu la..dia ngan yanti je nak makan...so..dia bagi kat aku 8 cucuk...hmmm..so....aku sahur ngan tu je...


besi


0 Comments:

Post a Comment

<< Home