Wednesday, September 29, 2004

semalam yg hangat

hmmm
semalam cam tak besh je...idup aku..
hahahahtapi pas tu cma best lak...
ada ker patut shell tipu aku ..bangang tul...aku kasi lima puluh...letak minyak 40...dia tak kasi balance...hantu tul....rugi 10...pi mintak blaik...dia tu kata ..dia dah kasi aku....hmmmm tak per aaa..

tak per.. anyway...semalam..best... tgk org ceria je...smpi lupa msg aku...(hahahahah)
so ok..ari ni pagi ni..tadi...aku cma mabuk lak..mabuk opis kot... hahahahahah geram tul...pening semacam je...nak kata ngandung....anak saper yg aku mengandungkan...tak de lak rasanya...hahahahahahhaha (aku seorg yg baik...tak anu-anu org....kena tumbuk aku klu anu2 org...)

tapi ari ni...pun cam tak besh..comel meting petang ni..tak abih2 lagi ni...dah time blaik dah nie...ish...meting aper ntah ler....

apa lagi aku nakbuat ari ni....hmmm
ntah aa

jadi kan aku mumbra....!!!!
hahahahahha ( citer tunder cat...)



besi
raise the infinity...!!! hold the glory....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home