Tuesday, September 28, 2004

betul lah ni...

so aku dha betulkan sumthing yg perut bikin aku celaru..
pasal date...ko ingat aku kat us kee sifu oiiihahahhaha
tapi ok...dah dapat buat sendiri...hmmm


so ari ni betul ari selasa...
hari yg cam tak best je...comel cam mendung je cam cuaca kat kl nie..
hmmmm tapi tak per... maybe aku je kot yg terasa yg bukan2...
hahahahah cian comel...
dia marha aku tinggalkan dia kot...lama gak tadi kena tinggal...
ish..takkan kot..
lagi pun....hmmm
so tak per...spt biasa aku jadi aku jugak..(perasan je lebih...)
hahahahhaahha
adik manja aku dah lama tak kontek...
ntah la.. nak kontek dia pun aku takut sbb..dia tu lain macam skit..
kontek n tak cakap..hahahahahahcam garang je...
konsentrat on doing this je lah....samapi muntahhhhhhh!!!
tapi pelan2...hmmmm

besi
again and again..
reach the road that will never end...
reaching the emptyness of everyone else...
raise the infinity...!!!
up the irons!!!!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home