Friday, September 17, 2004

kembali ke dunia nyata...pleaseee...!!!

aduh..sakit hati aku ari ni..benda2 kecik pun nak dipebesar2kan..
kawna aku ni sorang ni...nak kata tak cantik....dia tak de la tak lawa...cantik...mmg klu tgk sekali tu..nak tgk dua tiga kali le..

tapi bf dia ni bangang... tak reti nak jaga...sibuk nak bergf dua tiga org...ish...kawan2 aku jugak dua org nie...mampus...chat nyerhal lagi mau bising..ambik hati...
mamat ni pun satu...dah buang gf lama tu dah ler.. tinggalkan je...ish...cantik sangat ke...lawa sgt kee minah tu..ish...dha ada yg baru tu jaga je lah yg baru tu... lawa, cantik manis..ni tidak..nak jugak jaga dua2 org..kang ko melepas..tak naya...
ni silap2 aku kena lak ni..kata aku nak ngorat gf dia ler aper lah plak.. oiii tak de aa aku nak ngorat or ada affair ngan gf ko tu.. aku kenal dia...kawan je ngan dia.. klu aku nak ..dah lama aku tekel.. tpai aku dulu tka available..skrg available..tapi available pun..tak juga..sbb aku tgh berusaha nak dapatkan seseorg...mencuba utk memenangi hati dia..tapi...

perghh nak dijadikan cerita....minah ni pun turut tebabit gak..dalam citer ni...hahahahah padahal..dia ni kenal pun idak ngan bf minah sorang lagi tadi tu... terus aku jadi cam serba salah...
kawan nak jaga hati... budak comel ni pun nak jaga hati..last2 aku je yg mati...
hahahahahha dah ler ngan adik aku pun cam renggang...skrg...ni...silap2 aku hilang semuanyer...habuk pun tarak..last2 kawan ngan perut je lah....hahahahah kan perut kan... hahahahahhaahhaha mangkuk tul....(ni klu adik aku baca ceritani...mmg naya...mmg aku dah tak leh jumpa dia dah...)

aduhhh saki jiwa.. aku jugak yg sakit...persal aku jugak yg kena ...aku nak kata jadi org tgh pun idak aper pun idak.. tapi kena jugak.. so aku story ler kat sini...

so...utk minah yg kawan aku nie..please la... kembali ke dunia nyata...and please lah mamat (yg nak dua gf nie..) jgn aa cam ni lagi.. stick to 1 please....ko nak yg mana satu..klu tak nak yg dulu..(minah gf lama) tu...buang je..jgn layan2 lagi... minah tu kan lawa...as per she said lah...mesti ramai yg nak...ok..

hahaha or..maybe aku je yg teremosi nie.. ikut2 sangat korang nie.. ceh.... lantak lah..
aku nak jadi aku....try to be the best frend...u all ever had...and
for budak comel...please..if i could...i'll be the best...u ever had...
waaaaaaaa...giler aa aku...macam real je....be real...(nyata) bukan stigmata lagi...hahahahahha
ok..


besi
(budak comel...jgn marah...
i'll give what u want...if u can let me take what i want...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home