Tuesday, August 17, 2004

salam bulan lapan

hmmm ari tu aku kata nak sebulan sekali..
tapi ni dah masuk dua bulan..aku tak update..
update pun bukanyer ada org nak masuk tgk..
tapi...ta kisahlah..
ada org ke ta de org...
so..sebulan lepas mmg cam tak best je..
tu yg aku tak update tu..
sbb mendung jee pikiran dan otak aku..
byk benda yg tak betul dalam hidup aku nie..

ntah pasal aper tak pasti
aku yg silap kot
silap dalam menjalani hidup aku nie..

so tak per aa tu aku sendiri...esok plak aa aku tulis...
kang klu aku menaipkan..panjang lak..
tak de org baca gak...
tak guna...
aku sendiri yg baca,,,,...


hahahah
*perut kalu ko baca...
nanti aku nak letak gambar aku ambik kat sini...
camner nak buat nanti ko citer...
tp gambar tak dload lagi aa dari cam.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home