Friday, September 03, 2004

dah bulan sembilan....

ok dah masuk bulan sembilan dah
so aku masukkan cerita aku....spt aku janjikan sebulan sekali..dan kalau tajin..aku tulis ler tiap2 hari...tapi skrg dah tak berapa rajin...
hmm apa cerita yg berlaku kat aku dua minggu lepas...

minggu lepas ...aku balik kampung
ada kenduri skit..
bawak balik budak2 tu...Faiz and Sofea
(dah besar budak2 tu...letih jugak nak menjaga...)
abg tak tido sangat dalam keter...sibuk nak KFC...lah..siap suh aku masuk town yg terdekat utk cari kfc...tapi aku cakap....kat tapah ada..(R&R)... tka percaya gak dia.. kata kat kiri hutan kat kanan hutan , so mana ada kfc...hahahahahha....adik lak tido je...dapat botol su dia...tido je...
dia duduk depan..seat turun habih....dan bantal satu...tido ler dia
setat kluar kl....kat sungai buluh kot....dia tido..sampaiiiii lah tapah tu....
pas tu makan kfc....
cashier kfc tu...azyrah namanya..cute gak...

beli set budak2 tu...faiz spt biasa nak makan burder n ayam goreng....sofea..makan kentang lenyek je..fav dia tu....so aku kena tiga set selalunyer...tapi kali ni beli dua je....nugget ngan burger...
tapi burger lambat sampai..si azyrah tu yg antar... pastu tegur sofea...tapi sofea spt biasa..bukanyer senyum klu dia tka kenal org tu...ahhahaha minah tu ngorat anak...hahahahah
faiz spt biasa senyum je....(jadi romeo la skit ari lagi tu...)..

so.,..pas makan terus jalan balik kg....

sampai dalam kul 6.30...
tak pegi mana malam tu..letih...
lagi pun budak2 takkan bagi aku kluar....takut aku tinggalkan dorang....

buat kenduri ari ahad....
kenduri kesyukuran aku dah sihat walafiat...
jemput skit org je
jemaah masjid kg aku dan org dekat2 je..

isnin balik kl...
perghhhh kul nam..sampai kul 11..(lima jam...)
balik cepat sbb nak tgk bungaapi...nanti ada org merajuk tak dapat tgk bungaapi..
so terus pegi tgk bungaapi kat mines...sempat gak tgk....
dan tak merajuk lah.....
pastu pegi makan....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home