Tuesday, September 07, 2004

fact's of life...

ok...ari ni aku tau..there is nuthing great to be proud of..
for being a grown man...

actually...jadi org cam aku ni..
yang macam pecah je idup....hahahahha
nak kata bodo...tak jugak...sbb aku rasa aku ni cam pandai..
tapi tu la... terasa bodoh gak kekadang tu...
pasal buat benda yg tak hmmm...nak kata penting,tu mmg tak jugak..tapi nak kata tak penting tu...tak jugak..ish..
so aku just try to be orang yg baik...berhati mulia..gentleman ler org kata..

".....jaga hati org sampai hati aku sendiri sakit..." tak guna jugak...
hahahahahhaha...jaga lah..
aku ni org gak...dan sebagai org....ada gak perasaan...(feeling dalam bahasa omputih..)
so....
tapi tak pe..at least i try to be a good person...
(tapi cam lagu saperntah tu....i not a prefect person...there's many thing i which i didn't do...)

ntah ler.. klu cik comot baca ni pun dai pening kepala...ahhaha
mesti dia tak nak baca dah...

(hari ni b/day faiz....and i didn't buy anything yet..for him...)

besi


0 Comments:

Post a Comment

<< Home