Wednesday, September 22, 2004

last three days...

perghh dah tiga hari..ke empat hari dah..tak talk with her...
hmmmm dah lupa kan aku agaknya...tak kisah lah....

btw..semalam kena marah..ada org majuk ngan aku lak...hahaahah sbb kacau dia sampai dia cakap..."oh jatuh" hahahahah..terus kena cap jahat...hahahahahaa jahatnyer aku..
pastu dengan bukan salah aku...tangan dia sakit...sbb kena sumthing...(pasal nak pukul aku lerr gak..sbb aku jahat...)...cian dia..tapi tu ler..
daulat....hahahahahahhaa

so tak pe.. dia ok je..tapi aku jadi jahat...aku demam apr malam tu...hahahahhaahah
ntah aaa tak demam pun...sejuk je...

tapi apa2 apa pun...best gak la..thanks....u know who u r....!!!


besi
up the irons!!
raise the infinity..!!!

(aduhai kasih aduhai....)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home