Monday, September 27, 2004

weekend arrior again and again....

on on sunday...
me balik kg..tgk budak2...bawak pegi pd...(ibu dorang ada sekali...) hahaha bawak juga pegi...
tak per..bukan nak bermusuh pun....pegi pd dlm tgh ari tu...
beli kfc....makan kat pd,,,,hahah sesampai je..dapat port...aku bukak seluar dan ..mandi laut..
tgh2 ari...lak tu..hahaha kul 2...lantak aaa..matahari mendidih gila....tak per...janji mandi laut..air tak berapa cantik lak tu....hmmmmm

mandi je..nga faiz....sofea tak nak mandi..takut....ombak kuat..air baru nak pasang..so ombak dia mengila ler gak...tapi faiz....selamaba dia je...cam dah terer je...biar...anak jantan kena berani...

ramai gak org kat teluk kemang ...best gak cuci mata...

hahahahahaha x aku ada...so msg comel pun dia bengang....(aku heran naper dia nak bengang lagi...)

hmmmm then pas mandi..sampai kul nam kot..hahahahah giler mandi lama nyer...
naik aa...(tertinggal gogle aku kat bilik air...siut tul..kena beli lain lak...)

so..tgk sunset jab... faiz sibuk ajak balik...(dia nak pegi kedai nak beli mainan ler tu...)
so balik ler...pas tgk sunset....tapi tak cantik aa..sunset dia...cam tak menarik je....nanti ler aku suh perut masukkan gambar kat sini....

so balik ..otw balik..sembang ngan x...naper dia cam marah aku msg...hahah dia kata nyampah...
pastu dai citer la..dia ngan bf dia tu dah cam panas je...asyik gado je...then dia tuduh aku bomohkan dia...ceh....(dia ingat aku nak baik balik ngan dia ke...) ...

ceh...buat aper nak bomohkan dia...dah aku tak nak dah ler...hmmm pastu dia kata..klu dia nak ngan aku balik..petik jari je....(dia nak bomohkan aku ler plak kot...) hahahahahahah
adusss......sakit jiwa lak aku....dulu dah reject aku..dah jadicam ni..nak balik....(tau ler aku ni comel gak...hahahahahha, kan comel kam...)

perghhh last2 diam..dia kata..selagi aku tak de awek...dia kata aku berharap kembali ngan dia....hmmm aku dah berenti berharap lama dah..sejak dia kluar dari hidup aku nie...
so..aku kata aku byk awek..keliling pinggang..
emy ada....(adik manja aku yg ilang), comel ada...ju ada...(dia tgk msg hp aku...)hmmmmm

nak suh aku ada awek...cepat2...ish...tak tau kah dia.yg tgh pelan2 ni...nak tekel..hahaha (kut nasihat sifu...)
tapi tak per aaa at least aku baik je ngan dia...tak de aa musuh2..walau pun aku tak suka ngan perangai dia tu....hmmmmm


cian budak2....pk2 balik...tapi...dia yg musnahkan harapan aku....(thats another story that u all need not to know...)
aku jadi aku.....


besi


0 Comments:

Post a Comment

<< Home