Tuesday, October 19, 2004

ari selasa..

19/10 sls antr azu n pg psr rmdn plg pns dlm dunia dgn payung biru

ok..ari ni aku pegi ambik comel kat opis dia dgn awalnyer...sampai awal...10m before comel kluar dari opis...siap aku tido dalam keter lagi...best gak...sedar bila comel datang kejut aku...
dan dia kata...azu kawan opis dia nak tumpang (aku hantar) ke precint 9, flat hijau..hmm..ok lah..no problem for me...antar laa minah tu balik rumah dia...pastu nak patah balik ke pasar ramadan kat precint 2, cari la jalan...

ingatkan org yug duduk keja pat puj tu tau ler jalan kat sana...taip sesat ler gak...hahahah nasib baik tak ler teruk sangat jalannyer yg berpusing2. lastly jumpa gak jalan kluar..ke main road..pegi la ke pasar ramadan tu...panassss yarabii....comel yg lebih kurang puteri lilin tu..pakai payung biru aku...hahahaha tapi tak tertapis gak panas nyer...(nak kena beli payung kaler silver lak)...pusing2 ler kat situ cari kuih tepung pelita yg sedap...dan aku beli kuih lopis....dalam ramai2 juadah kat situ, comel kata semua tak sedap...(sbb bukan dia yg masak ler tu...)

Pastu pegi balik la..sbb nak pegi jumpa dr dan pembantu dia yg cerewet....hmm pegi ler pastu ..aku senyum ngan bangga,,,ari ni i got a new smile.... :)
so pastu aku balik antar comel utk solat asar...then pas solat..kluar cari kedai utk buker...
hmmmm...tak sempat gak...nak perfect...sampai kedai tu..org dah bang..tak sempat order pun lagi....tapi tak per... pelan2...buker ngan kuih yg dibeli...ish...makan nasi lagi...comel spt biasa makan kerabu sotong dia....hm aku makan tleur bungkus kot...or tomyam...tak ingat ler...

then lepas buker..pegi antar comel rumah dia...then aku pegi surau, kunun nak solat magrib...tapi org dah azan isyak...hmmm..(Qada lagi aku...) to aku balik terus.....
thanks comel....


besi


0 Comments:

Post a Comment

<< Home