Monday, October 18, 2004

ari ni dalam sejarah

hmm..ari ni ari senin..patutnyer arisenin yg tak best...
tapi ntah naper tetiba cam best je...sbb comel yg ber monday's blues...cam best je ari nie..
so ari yg best....tapi petang tu..cam tak best..

ok..sbnrnyer ari ni patut nyer aku pegi jumpa dr tu... tp dia punya asst. tak kol aku..so..tak pegi la aku ke doktor itu....

aku aku pegi je jemput comel dari opis...sampai opis dia...dai baru nak kluar..so tunggu jugak lah dia dalam 10m, utk dia gerak dari opis dia ke keter....(lemah lembut dan ayu nyer comel berjalan....)

so ambik comel dan pegi solat kat masjid...
time tu adik aku kol.... dia tnaya aku kat mana...hmmm ok..cam marah je...kat aku sbb aku kat puj....then dia ajak buker sama...tapi aku cakap..tgk aa klu sempat..sbb aku nak pegi beli brg skit kat c4 and comel ada ngan aku...dia suh bawak comel sekali...tgk klu sempat aku cakap...

tapi nak dijadikan citer..lepas balik beli brg tu.....hmmm laluan kluar ke kl.....cam jem je...cilakak tul ada lori tumpahkan barang....sesak lerr jadinyer.....so aku pun aka lambat...
buker posa dalam keter ari tu gnan comel...cian comel...1st time buker dlm keter...sib baik ada beli milo kotak...

masa otw balik tu...aku kol adik aku cakap tak jadi pegi....marahnyer dia kat aku....dan aku xplen2 about thej em and things...smpikan comel bawak keter la..takut sbb aku talking kat phone...dai takut aku langgar anything...(safety come 1st) hmm




besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home