Wednesday, October 13, 2004

the most memorable day...!!!!

hmmmm the day of her life.....
Happy Birthday Comel....11/10/04 (her twenty sumthing bday)

hmmmm
orait, i started the day with a story of my life..the court sessions ....penceraian me with my ex...
pegi court....jumpa hakim utk hak penjagaan dan bermacam2 lagi...so..kira smeuanyer ok lah..this coming 22nd is the day..when i become a free man....(from her...not from my kids...)
so...beginning of the day...is not very good...
and later on the day....
dah antar my ex to her house...nad pas makan and alam2 ngan my kids...
me balik to kl....tak sempat nak pegi ambik comel dari opis dia...sbb cam dah lambat...nak pegi basuh keter...nak pegi beli bunga..nak beli kek..

hmmmmm..cian comel..petang lewat dia balik....ralat gak..aku tak pegi ambik dia... on her b'day..
tapi tak per...
dah siap2 semua..aku gerak awal utk ambik comel n kawan2 dia..for dinner kat muara...
tgk2 comel msg..dia lum blaik dari opis...aku offer nak pegi ambik..tapi dia kata tak payah...sbb mintahtihal dah nak balik dah...
so aku journey aa pegi area umah comel.....solat kat surau situ...
pastu tungu comel ready....
then near to 8pm dia dah ready...tapi kengkawan dia lum....so dia jak pegi lepak kat 7-e dulu...semnetaa tunggu kawan dia siap....

so tunggu la....dekat kul 9 baru ready semua...so gerak laaa dari umah comel ke muara....satu keter..(keter aku) dan sejenis binantang yg bergerak dan beroda...hmmm
ok...sampai muara...ambik2 lauk...then pegi meja..duduk2..sembang2...(aku jadi sopan malam tu...)hahahahahahaha

so...duduk kat meja tu....aku pegi la cakap kat waitress tu....yg aku nak dia bawak kek n bunga..bagi kat comel....and suh band nynayi lagu bday utk dia...kira cam nak suprise kan comel la..sambut bday dia...

berjaya gak...comel cam happy.... and dia mmg happy.......sbb dapat bunga...dai suka the flower....lovely flower..from me...and the cake....and the dinner for her frend...in conjunction with her b'day....bestnyer aku...sbb dpat happy kan comel....

Great day....a wonderfull day...the most memorable day....


besi
up the irons...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home