Wednesday, October 13, 2004

the second memorable day...

on sunday....10/10/04..
pegi klinik dr munah..buat sumthing..which korang tak payah ambik tau ler..
biar comel je tau...hahahahaaha
so pegi pagi...bawak anak2 aku sekali...
saapi awal gak dlm kul 10 gitu...tapi adalak ramai org..kat klinik tu...so tunggu aa..then tunggu lagi..smpi dr tu kata....suh dtg sejam lagi...aku pun cam nak belah je... tapi dah janji kan..so tunggu je...
aku tunggu kat luar..
comel bawak budak2 balik umah dia...
cian comel kena jaga budak2 tu..tapi tak pe... budak2 tu dah suka ngan aka dorg...pegi aa lepak umah akak....makan nasi, makan eskrim, makan gegula...
tido....mandi...ish...lama gak la..tunggu kat umah akak...layan osmet akak lagi..perghhh sronok nampak nyer dorang tu...kul baper baru aku siap...kul dua kot...so...pastu aku pegi umah comel ambik keter and ambik comel and budak2 sekali...
pegi umah xwife aku antar kunci...
1st time comel j'pa xwife aku....hmmm comel cool je...senyum je...(comel kan...) hahahahah so...tapi my ex tu cam sombong je..tak mo salam ngan comel...comel kecik ati..

so balik tu...budak2 ikut ex aku...aku ngan comel balik..pegi kl jab..pegi opis aku..ambik dokument skit.utk esok nyer...

aku dah nampak cam ada sumthing tak kena ngan comel...tapi aku diam je..sbb aku tau perangai dia..yg takkan citer..apa2 klu marah ke aper ke..so..pegi opis aku..solat..then aku drive around jab..then aku headed home...to her house ler. (aku pun cam mengong gak...so just antar je balik...dari dia diam and aku angin...

antar ler dia balik...sblm aku balik..aku bagi adiah b'day comel....then aku belah...singgah tasek..ambik gambar sunset...(org mengong...hahahahah buat aper pun tak kena ler...) macam2 terasa nak buat...tapi sib baik aku still waras)..
ambik gambar sunset....then call comel..
she thanks me for the adiah...

hmmmm...then i travel home.....driving cautiosly...

that it ...

besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home