Tuesday, October 12, 2004

memorable three days...

hmm since the last bloggerring....sorry cause my mind is not so straight to write anything down...last week...and fyi..nuthing much happen....(my life bloom on weekend i guess...)

hahahahahahahahahahahahahha (laughing at the hiding bush...the joker is backkkk)


hmmm so
my last weekend...means the day b4 yesterday and the day b4 it .....sat and sun....
well...on sat..wake up and get ready and went to kg to culik my kids...bring them to kl...meet up with comel...hmmm...(they blend well with their kakak..)...
so then went to uitm hotel...meet up with my frend from home town....took my acar buah, pekasam, ikan kering that my mum kirim...hmm then pegi antar rumah my abang.,..(3rd times comel went there..) so..lepak rumah abg aku jab..sampai kul nam sbb dorang nak pegi dinner kat shah alam....patut nyer aku, comel and my kids gerak awal lepas asar to kuala..tapi ntah naper..kul nam gak gerak...so..dah nak magrib baru tercari2 jln ke kuala...sib baik semua pandai baca...(except faiz n sofea..., faiz pandai baca sikit je..sofea pandai baca abc je..apa saja hurup dia nampak adalah ABC...hmmm cute..) baca signboard ler...tu pun tersasar gak..silap jalan...menuju ke muara...patut aku masuk jalan ke kapar...dah jauh jalan baru sedar yg aku tersasar..patah le balik...sib baik comel tak angin...so masuk jln kapar...betul la..so gerka lee ikut jalan tu...sampai kapar...stop for magrib...and terus isya'. pastu pegi makan....kat kedai yg memula tak de org..then duduk lama skit penuh lak kedai nyer...(buat aku rasa macam aku ni pelaris lak...)hahahahhahahaha...sofea makan ngan akak...faiz pun nak manja2 gak ngan akak dia tu...ish...aku pun klu buleh nak manja2 ngna akak comel tu...hahahahahahhaah

pastu gerak terus to kuala...jalan sikit nyer teruk..sbb tgh nak di di upgradekan...perghhh cam naik keter kat jln tanah merah...rasa cam four wheel lak...sampai je kuala...cari ler plak tempat nak tgk kelip2 tu...kg kuantan. tak jumpa ...terlanjur terus ke kuala...berenti bertanya lak kat stesen minyak....hmmm comel suh tanya...klu tak...aku tanya gak ler..sbb tak de sign board..nak baca camner...budak2 dah tido....sofea tido dipangku akak dia...faiz tido blkg....(faiz tu sibuk je tanya jauh nyerrr , jauh nyer....last sekali sunyi je...)

jumpa tmpt tu..aku je turun...pi tgk camner kejadian nyer...rupa2 tak de la cam iklan tv tu...tipu jee iklan tu..buleh bawak van sampai ke tepi sungai tgk kelip2 sambil makan chip lagi tu... ish...nak tgk kelip2 tu nak kena pegi naik sampan....comel tak nak...dia pun ngantuk...sofea dah mimpi aper ntah tido dipangkuan akak dia...n faiz tido kat blkg...sunyi gak...

so comel kata nak balik...aku pun balik ler.... dah tak buat aper...nak pegi tgk kelip2 pun kenot..balik je...at least tersampai gak ke situ...walaupun tka leh tgk kelip2 yg gah tu...tapi the journey is great ....with comel and my kids....

thanks comel..for being a great company and jadi akak yg comel.... :-)


besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home