Monday, November 22, 2004

seminggu selepas... raya

hmmm. semlm, aku kat rumah...lepak je naik bosan. Debt ada sekali..lepak main game je keja dia...lantak dia ler... so...comel otw back to kl semalam, tumpang kawan lama dia..hmmm. kul 2 dai tolak dari kg dia...then lebih kurang kul 7 lebih...dia smpi rumah dia...ok.selamat perjalanan dia...
aku kluar pegi klcc semlm just nak pegi tukar the incredible punya poster, sbb aku top-up touch n go, kira leh dapat hadiah le...tgk2 dapat poster je, notebook abih lak tu...cilaka...tapi tka per..aku beli mug dua. rm2.50 satu, aku ingat mug seramic, tapi plastic je, cilaka tul. tapi tak per aaa, dah beli, then aku beli touch n go mr incredible tu, satu set, rm 80. entah nak buat aper tak tau..tapi aku dah aim nak beli. so aku beli la... jual kat zbd satu, bagi kat adik aku satu, aku pakai satu, yg lain aku letak kat mana2 lah.
pas beli, jenjalan...ngan debt, yg pening dan boring, so aku pun turut menghepikan diri la...
pas beli2 benda tu, kami pgerak ke ampang park, sbb nak pegi mc D, pergh kerana dapat mainan the incredible gak bila makan situ, beli ler happy meal dua, Dapat mainan utk anak aku then beli patung satu utk adik aku.
Tgk2 minah jual mc D tu...sbb nama dia dekat2 ngan nama comel...hahahahaha muka pun lebih kurang je...hahahah pelanduk dua serupa kot....tapi ntah la...
pas makan2 tu, lepak then jln ke klcc balik, sbb nak bakar lemak2 yg terhasil pas makan cheese burger tu, then pusing2 klcc tanpa arah tuju, tgk2 pompuan, then balik ler....tyr touch n go baru aku tu kat lrt tapi takleh pakai, not valid, cis betul...jab g kena pegi klcc nak buat revalidation kat counter...pastard tul....
tapi btw, semalam kira ok je...part pagi tu cam boring, then smpi ptg kemalam tu..dah ok...comel pun dah balik dgn selamat, cuma semalam dia balik dgn kawan lama, yg nanti aku ngorat dia balik....hahahahahah (hmmmm tapi, mak dia tak marah pun...tak larang pun...hahahaha) saper lah aku ni kan... perghhh gila aa...

besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home