Thursday, November 25, 2004

semalam yang hangat

perghh..semalam aku meet comel for the firtst time after raya....hmmmm comel gak lerr comel, sama cam b4 raya gak....nampak chubby skit....cute... no wonder ramai org try....
tapi tka kisah lah..mak dia tak larang pun....
so meet her..bagi buah tangan skit...then dia teman aku pegi meet up anak aku..antar susu n brg dapur...
bawak budak2 tu kluar pegi kedai jab sbb dorang sibuk nak tipon mainan warna merah..tapi kedai dah tutup...suh aku pegi ari ni...tapi nak pegi camner...keter aku takde...semalam pun pinjam keter kawan aku...(thanks dude..)

cian anak2 aku..perghhh marah tul ex aku tu...sbb aku bawak comel...antu tul...aper dia marah tak tau ler...padahal dia yg buat dulu...aku tak penah marah dai pun dulu masa dai buat tu kat aku...gila...cian budak2...

aku pun pening camner nak buat dah nie...aku ambik anak pun..bukan aku leh jaga lagi..jadi single parent...hmmmm ntah lah..

set ur mind besi...!!!!! make em burst...!!!


besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home