Monday, November 29, 2004

monday blues....

I thought today is going to be a not very good day...cause comel mad at me cause of last night...(me loose to superman!)...but hmmmmnot really...thanks comel....a good morning call and a good chat with her...hmmm feel sorry for my self, (buat lagi....buat lagi salah...padan muka...nasib baik comel baik hati...so jaga hati dia bebaik...) perghh..!!

hmmm so ok lah...the day gone well....

ada feast of food kat my section today...makan lagi...semalam dah makan banyak..ari ni makan lagi....jamuan raya katakan....aku bawak ler skit makanan dari rumah abg aku tu semalam (intended for my breakfast) hmmm dan campur ler sekali ngan makanan2 yg bebudak ni bawak...kuih raya, lemang, rendang, nasi himpit...dan apa lagi ntah...gitu2 je..so makan ler...sampai kenyang...(or sampai gemok..!!! ahhahaha)

then petang tu, aku hantar keter akak ipar aku balik, kerumah abg aku sbb dia kata nak kluar, bawak anak2 sedara aku jenjalan, (anak akak aku yg mak aku bawak)...sbb dorang nak pegi klia, tgk kapal terbang....so gerak ler dari opis after opis hour, (actually 15m before...) turun kat shell bawah tu, then beli minyak enjin top-up kan kat enjin kancil tu..kancil yg sezen dah...enjin patut overhaul or tukar l2 turbo nyer enjin), makan minyak nyer enjin, tapi tak per...leh jalan lagi, biar berasap cam smoke screen. (keter ni jugak ler aku bawak pegi pontian raya tahun lepas...ok je..)

o antar...sejam setengah baru sampai, lebih kurang kul 7.30 mlm.
lepak2 kejab, solat magrib n isya', pastu kluar, bawak mak aku n aiman, amirul and hafiz...syafik tak ikut sbb dai kena marah..(makan megi letak lada yg banyak pastu kenot makan..tapi dia yg suh buat megi...)
bawak pegi kl (tak jadi pegi klia), singgah opis aku, ambik camera yg aku tertinggal, then pegi klcc, perghhh amirul sikit pnya becok , jalan sana sini like the place is dia punya...ambik gambar sikit sebanyak, masuk suria, then pusing2.... then kluar dari klcc lebih kurang 10.30, aku gerak ke putrajaya lak....call comel, ajak dia pegi sama..

ok lah..singgah ambik comel, then gerak to puj. PEgi kat masjid tu, dalam 11.30 kot sampai...ramai lagi org kat situ...ambik gambar lagi, pusing2 kat situ...si amirul n hafiz, aiman dah tido, ngantuk sgt....so aku ambik gak gambar dia kat situ (dlm keadaan tido...) hahahah kang ada gak bukti yg dia sampai ke puj.

balik ler pastu, antar comel balik, kul 12 lebih, gerak dari comel, so aku sampai umah abg aku kt kul satu gitu...budak2 dah tido, ngantuk. masuk dalam, lepak kejab, then aku pun tido atas sofa...kat kul 2 kot. then kul 6.30 kena kejut dek abg aku. ....

besi



0 Comments:

Post a Comment

<< Home