Sunday, November 28, 2004

open house...

so..hari ni..hari ahad...(hari yg sepatut nyer aku antar comel by 9 pm ke rumah dia...) hmmm kena silent treatment for me...(padan muka...lain kali jgn lupa...if there is lain kali lerr..) cam tak mo kluar on sunday dah pas nie...tapi ntah la...tgk keadaan..klu ada hal...so REMIND myself next time..me loose!!!


hmmmtapi ok lah..citer skit pasal ari ni..
me kluar with my housemate + debt...(pakai keter my frend tu...) pegi ambik anak aku kat cheras...then pegi ambik comel kat umah dia...nak pegi umah abg aku kat jln kebun klang.
pegi ler umah abg aku tu...ujan skit punya lebat otw dari umah comel ke sana...kat area puchung tu lebat sungguh...tapi tak per...berkat kesabaran dan kesopanan aku, berjaya gak smpi rumah abg aku....ujan lagi...

and seperti biasa, sofea nangis when arrive there...dia tak mo pegi situ..(maner dia nak pegi ntah ler...)
tapi ok lah...makan2 lepas tu...ada doa selamat. baldi n debt balik dulu...(thanks to them sbb antar aku n bagi pinjam keter..) pastu aku lepak skit lagi kat umah abg aku tu...smpi kat lepas magrib baru balik...(actually kat isya') dan aku terlupa sungguh sungguh sungguh, yg ari tu ada citer fave comel kat tv...and she have to be at home by 9 tonight..perghh lupa...and aku dah berkali2 sebelum ni menyatakan yg aku nak letak postit note lah, reminder kat henpon lah...ish...dah terjadi gak akhirnya...so sorry comel...please....no more next time for me...

so...i failed my self again...

besi

should you be the one,
or should i become one....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home