Wednesday, December 01, 2004

outing...

so..ari ni...kat opis cam ok, chat with comel dengan jayanya and very happy...
sembang2 about itu ini...
bangun awal arini sbb semalam tido awal..(and dikejutkan oleh bunyi tipon...thanks..)

so ada keja utk dilakukan ari ni..so buat keja sambil chat...

petang pegi gym for the first time after cuti dua tiga bulan.....jog on the t.mill and buatnagkat tu angkat ni skit...then gerak balik...pas comel mc. Ari ni comel teman osmet dia dtg kl beli tiket..so aku pegi ler meet her n osmet tu, comel kasi aku asam pedas yg dia masak, hmmmm ok lah..rasanya..then kitaorg pegi dinner, memula ingat nak makan KFC, tapi tak jadi, makan nasi je. Pas makan pegi jenjalan kat ps butik. RAmai nyer manusia semalam..tapi jenjalan je,,...(beli dvd, hahahahahh rasia tau..jgn kasi tau org...benda haram)

so pastu antar comel n osmet pegi stesen lrt plaza rakyat, then aku jln balik ke stesen CM, debt kol, cakap dia dah kat bawah rumah aku, aku suh naik je...sbb budak2 lain ada.

Best gak ari ni.leh meet comel...walaupun takde keter....hmmm (mak dia cakap dulu, takde keter naik bas ke teksi ke..lrt ke ketapi ke...) hmmm lama tak kol mak dia...(buleh kol tapi pastu aku kenot kol anak dia lak..) hahaha. And aku rasa cam burn lemak banyak sbb pegi gym. cam segar skit...

so smpi rumah, aku tgk dvd tu..citer national treasure...citer lembab tapi cma best je...then sms with comel, debt main game as usual. Pas tu dia ajak pegi makan...kul 12 lebih, aku cma ngatuk dah, tapi temankan jugak...pegi makan kotiew kat depan tu...
so balik dari makan...naik tido je...kol comel, dia still lum tido...makan lagi..kasi gemok ler tu...


hmmmm....

besi





0 Comments:

Post a Comment

<< Home