Wednesday, December 01, 2004

semalam...

Semalam, aku kan tido umah abg aku...so pagi tadi, aku ikut dia pagi2 naik keter ngan riff meh opis..
so tka de benda yg best ari ni..
just sembang2 ngan comel on ym then nuthing mush happen...
comel ada jamuan ari raya kat opis dia...makan2 lagi..sampai...kurus..hahahahahahah

Penatnyer tak terkata, so ari ni aku buka satu site utk letak gambar2 aku...
klu korang nak tgk...ntah buleh idak tak tau ler.. nanti aku try link kan kat sini...
letak gambar comel, my kids, and gambar2 yg aku ambik...

so dgn penat semalam tak abih lagi, aku balik,,,dload gambar dari kamera lagi...keletihan gak..dah pening2 kepala dah...n mata pun dah cam nak tutup gak...tapi still siapkan dload n organize serba sedikit...pastu call comel...then tido.....

sedar2 dah esok!!!


besi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home