Sunday, December 05, 2004

end of the day...

so hari ni..aku bangun awal...comel kejutkan aku...solat subuh...then aku tido balik smpi pukul 8 gitu, budak kg aku tu dah nak balik ari ni...pepagi. so diap2 semua, kluar pegi bfast kat sek 2. aku janji ngan comel nak pegi open house rumah kawan aku kat puj, tapi address nyer aku tinggal kat opis lak. so i have to pegi opis, ambik add. pagi tu aku try ler tipon kawan2 opis aku yg kot2 tau no tipon mamat puj tu tpai takde plak yg angkat tipon, ceh..

so pas makan dorang antar aku ke stesen ketapi, sek 19, naik komuter aku pegi kl, smpi kl sentral, aku terus pegi opis, ambik add.
then balik rumah, mandi2, shave skit then siap2 utk kluar, dload gambar semalam tu kat pc, then aku kluar rumah , sbb nak pegi cepat skit, ingatkan nak pegi puj, then balik kl pegi umah debt lak, tu yg nak cepat. hmmm kluar aku pegi ler naik tren ke st sb besi, comel jemput aku kat situ. lambat sikit dia, kat setengah jam aku tunggu...tapi tka kisah lah.janji dia sampai dengan selamat dan comelnyer.

so gerka pegi puj, umah kawan aku tu. sampai sana, kebetulan kawan lama aku pun smpi sekali, ok ler..sembang2 kejap, makan2 (spt biasa comel tak makan...diet ler kunun) hahhahahaha
then jumpa sorang kawan yg selalu pegi rumah bujang aku dulu tu..sembang ngan dia kejap. pastu aku balik ler..takkan nak lepak lama2 lak. Budak2 kengkawna itm dulu, dtg petang skit. so aku ingat nak pegi umah si debt ler, dia kata ada open house gak, umah akak dia, kol ler..pastu dia kat hotel maner lak ada majlis, ceh, tak jadi gak pegi. so aku tukar plan, aku nak tgk incredible. so ajak ler comel pegi tgk kat area umah dia tu. pegi ler tgk, sempat ler balik kul 9, sblm citer superman..sbb tgk wyg awal.
hm tgk ler wyg yg best tu ..citer katun...lawa grafik dia... kira puas ati ler...comel dahtgk dah citer tu tapi part ujung nyer je. so dia tgk part mula balik, then sampai aprt yg dia dah tgk, dia senyap, tido rupanyer dia..ish...tak per..still comel per....
then after wyg, aku cma nak cepat ler balik, sbb nak home b4 nine thirty. tapi...comel kata citer tu takde....hmmmm so pegi dinner kat area sg ramal.makan kat kedai tu yg ada tv, n comel cari spot yg paling best sbb dia berharap yg ada citer tu...hmmm order makan then tup2 ada citer tu...hahahahah sib baik kat dpn tv...so amkan sambil tgk citer superman...
pas superman baru balik...then singgah beli barang skit ...then tulung comel betulkan sumthing...then aku balik lerr....tido...pagi esok ank ambik kawan aku kat pudu lak...


besi
PeRLiS
JuARa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home