Monday, December 06, 2004

hmmm

my sis dah balik from kampung...last two week tapi dia tak kasi tau pun..hmm no problem...tak per...dia tak kisah pun...so..tapi jumaat lepas dia balik kg sbb atuk dia sakit...
and today dia kol aku...hmm sembang jab then kasitau nak meet petang with mem n cd (ngong).

ok je...pagi tadi chat with comel...dia tanya2 aku ada kol adik aku ke tak...hmm dia suh kol jugak...tapi aku cakap aku tunggu miskol...hahahaha kena marah lagi...apa bezanya aku kol ke adik aku kol ke...hmmm tak pe la..

so petang tu aku cam nak kol ler adik aku tu....tup2 dia kol aku dulu...ingat nak kena marha sbb lama tak kol dia....tapi ok je..sembang ok je...so...tak per la..citer la serba sikit..pasal atuk dia...
then meet up petang tu...dia ambik buku dari mem...jumpa kejap je..sbb dia cam nak blaik cepat..tak antar balik cam selalu pun....sbb tak solat g..so aku balik je...n tgk dia pun cam ok je...(tak kisah kan...)

hmm...aku pun tak pasti..apa sebab nyer yg pening cam gini..ish.tak per la..kisah hidup aku yg pening....biar aku je paning sorang...(tapi aku rasa...aku sbnrnya seorg yg penakut...takut kehilangan...takut nak ceritakan apa yang sebenarnya aku inginkan...what i want...i dun really knew...so wut ever come, comes.....

hmm jaga hati org ni...mmg payah...
tapi pada aku....selalunyer aku jaga hati org....and tak kisah ler dorang jaga hati aku ke tak...
tapi ...harap2 ada ler org nak jaga hati aku....tapi..ntah ler..
nak kata hati keras ..tak jugak...aku ni org gak oii...bukan keras sgt hatinyer...tapi...tak de la nak show sgt kat org....giler...malu ler..jatuh reputasi beb...

but for me....once i'm with someone..i try to be with that someone...as long as i can....till i'm thrown away....or mistake that i could never forgive.....

perghh...cam jiwang ler plak....tapi tak per...aku yg tulis..korang baca jelah...



besi


0 Comments:

Post a Comment

<< Home