Tuesday, December 14, 2004

ayam masak asam pedas...

hmmm....kerja like biasa pegi opis...n dikejutkan oleh comel..(thanks comel..kerana kejutkan besi..everydays since ....tak terlajak subuh dah....dapat pahala gak tau...)

hmmm and ari ni me akan dapat makan asam pedas ayam...(hmmm) yang comel masak...dan yang diceritakan olehnya sejak dulu tapi aku still tak dapat merasa....hmmm so ari ni dapat ler..
tapi tu la..keter tak de lak, tpai kat opis aku ni..no problem nyer..keter leh cari..pinjam je keter bos2 yang ada...(aku kan kamceng ngan semua..) keter yg aku pinjam selalu tu..tuan dia tak datang lagi..so keternyer pun lum sampai ler...dia half day..so aku cair alternative lain...

dapat ler pinjam keter mamat ni (keter opis yg dia pakai..) so...ok la.. aku gerak dari opis..pegi umah comel utk ambik masakan n nasi....then ambik comel sekali..pegi shop..mula2 nak pegi c4..tapi sampai c4 kat sri petaling tu...tutup ler plak...(ada stock take...)

so pegi ke giant lah plak..
pegi beli barang comel skit je..aku je yg beli lebih...comel bayar..tak bayar balik lagi duit dia...nanti masuk account dia je..so beli2 kat situ..then time nak balik tu..comel pegi bayar paking..bawa duit singgit syiling..tpai mesin tu tak terima...dai lak takde duit syiling yg mencukupi....ish..cian...sib baik ada achai tu bagi dia duit tiga posen...

so balik antar dia kerumah n aku pun balik opis...beli frame gambar masa shop tdi..letak gambar comel on my desk....

hmmm..life i to be enjoying without giving any chance to evil...conquering you..
conquer ur life with pleasure but do not let pleasure drive you away....
raise the infinity...!!!

up the BESI!!!!
thanks comel for a wonderful day of shopping..and the lunch..(which i took it for dinner..)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home