Tuesday, January 04, 2005

holiday or hollydying

monday 27/12/2004

hmmm today me with my kids..kat kl..rumah aku, hmm nak bawak jenjalan...tapi tka pasit lagi kemana...so aku plan just pegi main2 kat klcc park. Mainan kanak2 tu.
Memula tgh ari tu pegi ampang park..makan kat Mc D, sbb sibuk nak mainan2. hmm makan skit je..main je lebih..tapi tka per..budak2 kan...then sibuk nak pegi klcc, si faiz ler yang nak masuk sgt dalam klcc tu..nak pegi tgk mainan...dia dapt katalog toy R us kat Mc D tu..pergh jenuh tepis...segala macam nak dibelinyer..
harga kat tRu to tau ler cmaner...bukan calang2 mahal...jenuh aku jenuh...

tapi tka per berkat ketereran aku dalam menepis ...dapat gak aku mengelak beli mainan berharga mahal...dan pujuk dorang agar beli mainan yang murah kat kedai lain....tapi murha pun tak le sgt...rm 25 set ketapi mainan...utk faiz...sofea lak..senang je..beli hanpon satu n k.board kecik satu..dah...tak cerewet cam faiz...hmmm tak per janji dorang p uas hati...

tapi tu pun sibuk tgk katalog toy R us tu..aduhhh...tapi ayat faiz best..." nanti bila ayah kaya nanti..ayah beli lah.."...hmmmm tu la..tunggu aku kaya....ntah bila ntah..


hmmmm...
besi
silence is wisdom


0 Comments:

Post a Comment

<< Home