Thursday, December 23, 2004

kereta yang hilang!

hmm, setelah hampir sebulan kereta aku tiada ditangan aku, dan setelah dua tiga hari pomen tu marah aku..aku pegi le jenguk ke bengkel yang menempatkan kereta aku tu. tapi dengan kehampaan aku dapati..tiada kelibat kereta aku kat situ...ceh..penat je aku menempuh jem dari perjalanan pulang dari menjemput comel aku yang comel tu...(with her blue baju kurung and blue eye shadow...(hmm eye shadow...jrg nampak comel ber eye shadow))...

so tak juga dapat aku tgk kereta aku yg malang tu..ntah kat mana ntah..aku nak kol pomen tu..pun dah malas...kang di bahasakan aku lagi..baik aku tak payah kol..buat sakit hati aku je...sib baik ler keter aku dipegang nye...dia ingat murah2 ke keter aku tu...

hmm aku pegi jemput comel balik tgh ari ni...and pegi lunch kat tmpt yg tak sedap...ntah..tapi ok ler..makan jugak...and hmmm then aku antar dia balik rumah dia yang comel ..and dapat susu kaler pink...for my minum petang.. thanks comel...


besi
imposible
incredible
uninterubtable

0 Comments:

Post a Comment

<< Home