Monday, December 20, 2004

black monday..

no wonder dorang call monday as black...black monday...
perghh pepagi lagi aku dah kol pomen keter aku tu..dah dia basuh aku lak..aku patut basuh dia...dia yg basuh aku dulu..siut tul...dah angin di pagi isnin yang indah ni..(sbb semalam b4 aku tido aku dapat tengok kekasih hati yang comel)

tapi kerana aku nak tanya pasal kereta aku kat bengkel tu...aku yg kena lak..cilakak tul pomen tu..dah nak marah2 dia kang..tak buat2 gak keter aku tu...baik aku just dengar dan balas skit2. pedih gak telinga dengar dia bebel...cilakak lagi sekali....siut je...dia yg janji itu ini....aku lak kena marah...hmm tapi tak per...ada hari ada bas...!!! ada ke dia cakap kat aku suh bawak keter hati2 lain kali , klu tak mo jadi cam ni..ceh..dah eksiden..nak buat camner...bukannyer aku mintak...tu laa nak kata bodo..pandai lak..leh jadi pomen..nak kata pandai...tak berapa sangat...cilaka lagiiiiiiiii...

so ok lah...aku except...hmmpastu ada lagi masalah...(ntah la nak dikata masalah ke aper aku tak tau ler...) my ex...call..cakap nak jumpa aku...kata ada hal mustahak...aku risau budak2 tu je..kena per lak plak anak2 aku yang aku dah tak tgk hampir sebulan...(apa punya ayah ntah aku nie...) so....rupa2 nya bukan.. sibuk tanya aku...nak rujuk ngan dia balik ke tak...ceh...ada ke cam tu...dai citer la yang abih edah ni ..ada org nak minang dia...hmmm so...pedulik aper aku..dah cerai tu buat cara cerai
ntah ler.. yang aku pasti..aku dah muktamad with the decision...bukan pasal apa2..tapi pasal dia jugak...dia yang buat salah yang aku tak mampu nak maafkan...so...tak perlah..org nak pinang dia pun tak mo...per la...sbb dia takut...bf dia tu...laki org gak...hahahahahah..or dia takut kena bersanding sorang2 ..tapi aku rasa dia tak bersanding kot....sbb kawin senyap2...ish...per lah...manusia nie...


hmmmm
besi
life is real, live it..
love is real, fake it...
comel is cute..so love her..!!(me only la..not all)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home