Friday, December 17, 2004

jangan memuja ribut dan taufan....

Jumpa comel last night...kan comel kan..comel yg comel and lovely..sungguh ceria dan with a lot of smile...happy ek comel....(best2 dapat buat org happy...) so senyum and cerita2 je comel...i have a great time...with her...and tak puas tgk dia...cam nak bawak balik je...letak kat dinding...(gantung kat dinding umah aku tu...buleh tak comel... :-) tapi ...tak per.. i got her everywhere with me...

Pasti (search)
dari bicara dari suara aku kira dapat aku mengenali dirinya, dari naluri dari keharuman aku pasti dia lah kekasih yang ku tunggu,...wajah penuh cinta berbaur asmara pasti tiada sangsi lagi kerana aku tahu sekuat mana harum mu,... engkau yang kenal aku mengenal, sejati didalam erti cinta sebenar, bicaralah sayang bersuara sayang, pasti aku akan terus mendengar kau lah mentari, aku rembulan, sedang dalam percintaan, senyum mu itu adalah rindu, rinduku ini adalah milik mu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home