Friday, December 17, 2004

keep life simple..

hmm ntah macamana aku ter"tanya".. kepada one of my frend masa bfast tadi..."do you love your wife and how you express your love.."
perghh kena ceramah aku ngan dia...hahahahha mula2 tu my ex boss..minum ngan dia..so..dia citer lah...keep life simple..tu je..dia kata org2 tua2 dulu boleh hidup bersama sampai mati...sebab ni lah.. keep life simple...jgn mengadakan apa yang kita tak buleh adakah...and jangan mengharap benda yang hang tak pasti buleh ke tak..

dia kata lagi..maximise the value..value of life and value of what you give...dan juga..jangan jadi org lain..jadi lah diri sendiri yang sebenarnya...diri sendiri...??? aku kan hilang...aku kan tak dapat cari aku lagi...aku kan dibawa arus...yang tak tentu...akal dan nafsu...tapi lebih pada nafsu kot...akal aku just bagitau something tu tak buleh..and something tu salah...

tapi tulah..be your self..is the main key...jangan cuba2 nak menjadi apa yang kita tak buleh..mengada2 kan apa yang bukan kita..jgn takut2 nak tunjukkan siapa sebenarnya diri sendiri...

benda ni macam gunakan cenduai or minyak senyonyong kat org la....satu hari nanati dia akan tersedar gak...tup2 dia sedar...eh naper plak buleh aku sukakan dia ni..walhal aku mmg bencikan dia....hmmm time tu lah jadi macam2..macam2 ada...hahahahah

so tunjukkan diri sebenar when ever...jgn bila dah bersama..or kawin..baru lah time tu tunjukkan diri sebenar...ish..time bercinta...pijak semut pun taka mati...then bila dah kawin, buka semut je mati..pijat2 kat tilam, virus, bakteria, kuman pun semua mati dengar suara je...
hmmm

ntah ler apa yang aku merapu nie..hahahah tapi diskusi yang baik tadi masa bfast...hahahah aku jadi macam org bujang yang baru nak kawin...tanya pendapat kat org2 lama...hahahah ceh..kepada diri sendiri...


besi
my life is ruined by me...
hoping you can make it right...
together...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home