Wednesday, December 22, 2004

sakit perut

aduhhh sakit perut lak aku ari ni..naper ntah..ni berkat aku tak ikut ckaap comel le ni..sibuk nak diet kunun...nak unbuncitkan perut aku nie...hahahahaha tka mo makan nasi kunun...sakit gak...n buncit gak tak surut2 pun...hmm takper..sembelit kot..

hmmm...malam isnin tu...(ari ahad malam isnin, org panggil malam isnin ke..) aku n the boys budak umah aku pegi ke puj..sajer jenjalan tgk permandangan lampu2 (comel suka tgk lampu...lama tak pegi ngan dia situ..semenjak pomen tu tak buat2 lagi keter aku tu..)...so..ambik2 gambar..cam tourist...biasa ler... aku kan nak jadi pro in pergambaran ni..kununnyer la..hahahaha tak per..satu hari aku nak ada D-SLR..olympus e-300 baru nyer...harga kat 3500 rm...(tapi kan ...klu buat duit beli cincin n pendant and thingy for hantaran kan bagus .....hahahahah)

so tak per aa balik dari puj malam tu..singgah kasi barang kat comel..yang kehausan...(haus air tau..bukan benda lain...korang jgn pikir yg bukan2)...so meet her la ..park jauh skit dari rumah dia..sebab kan comel seorg pemalu...dia tak mo budak2 umah aku tgk dia...bagi aku je tgk..dia yg comel with her baju tido yang comel...ntah naper malam tu she look cute....(selalu nye cute gak..tapi malam tu cute lagi..) cma nak peluk2 n cium2 je...tapi ..nak mampus...kang aku kena terajang ngan dia lak kang...so..peluk pagar jelah...hahahahahahahha

(hmmm aku dah citer ke citer ni...ish...tkaper ni second rendition of the story...) sbb aku sakit perut kan..sembelit kan....hahahahahah


hmm semalam aku call one of kawan aku nyer kawan yang tulung ida book hotel for kawan aku neyr kedatangan utk huhahuha kat kl ni..on 24th nie..so..aku call utk tanya kan betul2 comfirmation....perghhh mamat tu cakap minah ni cam cun je sbb dia ada tgk gambar...hahah aku call her up...then dia sound like sengau je...hahahaahhaha..tapi aku smeel sumthing fishy...
rasanya dia sajer buat2 je...nak takut2kan my frend tu...hahahah
sbb aku rasa..klu org tu betul2 sengau..dia takkan cakap lama with anyone..hmmmlantak la...not me yg nak meet with minah tu....kawan aku yg terlepas dari sangkar yg nak meet...

hmmm so aku tunggu keter akuuuuuuuuu....cilaka nyer pomen...


hmm dah ler nak pakai for pegi tgk my son first day at scholl...hmm faiz dah nak skolah dah..ish cepat besar...tup-tup dah nak masuk skolah...hmmmm kena ajar bebaik...dai nak jadi pilot...!! or doktor...tapi tu la...aku akt sini..dia kat sana...cian lak..klu diingat2kan..tapi dah takdir...
takper satu hari aku akan try live back with my kids...satu hri..nak promise....tak jugak...tapi insya allah...

semalam aku call my kids...cakap with sofea...hahahahahha best asyik suh aku beli yoyo je..tak abih2..dah lama aku tak jenguk...(per punya ayah ntah..) so..aku call ..klu dapat tiap hari...cakap ngan dia...pastu ngna faiz...hmm faiz sibuk suh beli komputer kecik cam citer beyblade tu...hahah ntah aper dia nak buat...ntah..pas tu..aku dengar sofea nangis...aku suh faiz pas kat dia...rupanya dia nangis sbb nak komputer kecik tu jugak..."nak puter cam a'iz nye...." sambil nangis..(cute je dgr dia nangis...)...hmmm i miss them...a lot...ntah naper ....aku tka jenguk...(1: takde keter, 2: aku malas nak semuka with my ex family, klu pegi naik bas aku kena suh dorang jemput at mantin. 3: aku tak tau naper....sbb aku marah...hmmm tak jugakkk tapi aku tak tau ler ...kenapa...)

hmmm...
so to anyone yg nak kawin and have a family to...make sure... love is all the way...through out the marriage...jgn masa bercinta je...bagai nak rak...thn lepas kawin...dah...yelah dah dapat....


besi
raise the infinity..!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home