Monday, January 03, 2005

Holiday..!!

Ahad 26/12/2004
Ok...bercuti aku selama seminggu lepas...(bencana tsunami and stuck kat tren, bak kata comel..)
hmm cuti la...maner de stuck2 kat tren...kot terbelah dua kena pintu tren tu taktau la...(cam ada orr tu imagine...semalam...)

So ...aku cuti buat aper je,...bukan ada kereta pun to go anywhere...sib baik la...ada tren....so on sunday last week..of the last month of last year...hahahaah apa aku buat ek...hmmmm...ooo..gi makan2 yang banyak...makan ayam...sbb makan kena banyak..klu tka dorang tak kasi balik...pegi ngan comel...(comel pun makan banyak gak...) Jalan2 skit then balik. Dah la masa datang tu...tren mono tu stuck tak mo berjalan...ntah naper...antu betul...sib baik ada comel...leh gak sembang2 ngan dia...

Balik naik tren gak...perghh..baru appreciate ada jalinan pengangkutan rel yang bagus...hmmm andtar comel balik sampai stesen rumah dia...then aku pun balik kl...hmm sampai kl je...aku pinjam keter housemate aku..sebab ada one thing lupa nak bagi comel...aku pegi le...balik area rumah dia...then ambik dia gi minum kat kedai...hmm leh gak tgk TV....citer superman...

hmmm pastu aku pegi ambik my kids terus kat kg...sbb aku cuti kan..so nak bawak ler budak2 ni jalan2 kl jab before Faiz start skolah....si gi ambik la budak2 with comel...lama siut aku tak jumpa..dua minggu...hmm happy siut ..jumpa dorang..sofea happy, faiz happy..aku happy...comel pun happy gak...so everyone is happy...and the lived happily ever after...( cam fairy tales)

besi
on the journey to wisdom
(and the journey to win your heart..)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home