Thursday, July 17, 2008

b..perempuan jadian.....

Semalam, aku kluar masa lunch...pegi ke bangsar untuk ambik aku dan cik comel punyer sijil kursus pra perkahwinan.. (kursus dah buat...kahwin nyer bila ntah ler...)
Aku naik monorail dari stesen kat opis aku ni..ke kl sentral then naik lrt plak ke bangsar...
Dalam monorail tu lah yang ada satu peristiwa yang best..aku naik monorail tu, seperti biasa, tak pedulikan sekeliling aku (aku dalam dunia aku sendiri) n seperti biasa juga, aku berdiri je..
tiba ke stesen satu lagi, baru la aku duduk n kat sebelah aku ada sorang amoi n sebelah amoi tu ada sorang "perempuan jadian"..n sebelah "perempuan jadian" tu ada la berdiri sorang amoi..
and aku tiba2 dengar perempuan jadian tu bersuara...maki hamun amoi yang berdiri sebelah dia tu...apa main kepala orang ni, bitch, n berbagai2 lagi la...siap ada plak dia kata, u tgk la muka dalam cermin ( dia kata kat amoi tu la...) " aku tengah hot ni, jgn bagi aku hot lagi...
Amoi tu buat tak tau je, dia dah said sorry dah.. tapi perempuna jadian ni..tak berenti2 membebel n mencarut...sampai la dai n amoi tu turun...n aku still dengar lagi...perempuan jadian tu cakap...kalau aku jumpa kat luar, aku belasah kau...
perghhh...penangan perempuan jadian yang tengah hot...so lain kali...jgn la tersentuh kepala perempuan jadian...nanti dia maki hamun tak tentu pasal....

1 Comments:

Blogger Brader said...

perempuan jadian tu macam mana pulak oiiii!!!

2:14 PM  

Post a Comment

<< Home